Board index
Acum este 11 Dec 2019, 22:01

Ora este UTC+02:00 UTC+2

Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 3 mesaje ] 
Autor Mesaj
MesajScris: 09 Mai 2017, 19:41 
Neconectat
Nou venit
Nou venit

Salut,

M-am hotarat sa emigrez in Noua Zeelanda(preferabil) sau Australia. Locuiesc in Romania si lucrez ca "Mechanical Design Engineer" - 4 ani experienta in Automotive. Calificarea pe diploma este "Inginerie Industriala".

Cel mai usor mi se pare de obtinut work visa. As fi aplicat pentru "Skilled Migrant Category Resident Visa", pentru ca meseria mea este in lista lor, dar am 120 puncte, in loc de 160 cat ar fi nevoie pentru a fi selectata.

Am inceput sa aplic pentru joburi in Noua Zeelanda, dar primesc raspunsuri negative. Unii angajatori imi explica faptul ca as avea nevoie de work visa pentru ca ei sa ma poata angaja. Nu am work visa, iar ca sa o obtin as avea nevoie de o oferta de munca.

Ma aflu intr-un cerc vicios din punctul asta de vedere: no job, no visa - no visa, no job. Asa ca m-am gandit daca nu cumva s-ar rezolva problema colaborand cu o agentie deemigrare.
I-am gasit pe ei: ******** link removed

Are cineva idee care sunt sansele sa obtin un job offer daca lucrez cu o agentie si cam cat ar dura? Este de incredere agentia la care am pus link sau aveti alte recomandari?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Sus

MesajScris: 21 Mai 2017, 21:56 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Din cate stiu eu, o agentie nu te poate ajuta cu nimic ca sa obtii un job.
Nu am auzit vreodata sa ai nevoie de oferta de munca pentro work visa. Ai nevoie sa ai experienta si studii intr-un domeniu de care ei au nevoie.

Sus

MesajScris: 05 Oct 2017, 20:34 
Neconectat
Nou venit
Nou venit

Intr-adevar Skilled Migrant Visa e tot mai greu de obtinut fara job offer, dar exista un alt tip de viza (Silver Fern Job Search Visa) care iti permite sa stai in NZ cateva luni si sa iti cauti job de aici, ceea ce iti mareste sansele de interviuri cu posibili angajatori.