Board index
Acum este 15 Oct 2019, 12:53

Ora este UTC+02:00 UTC+2

Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 121 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior 15 6 7 8 9 Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: TechnoTalk
MesajScris: 14 Noi 2012, 09:28 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Citat:
am mai auzit io ca e ceva in aer in australia...
curios. eu am auzit ca de fapt in marea majoritate a cazurilor sunt de fapt userii! asat poate sa ti-o confirme oricine are cat de cat legatura cu tehnologia (informatica sau nu).

Sus

MesajScris: 14 Noi 2012, 09:42 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Citat:
Citat:
curios. eu am auzit ca de fapt in marea majoritate a cazurilor sunt de fapt userii! asat poate sa ti-o confirme oricine are cat de cat legatura cu tehnologia (informatica sau nu).

Da man, sunt userii ca s-au stricat "NUMAI" tabletele si laptopurile ASUS, dar laptopurile DELL si TOSHIBA merg de ani de zile....

Sus

MesajScris: 14 Noi 2012, 11:14 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Citat:
Citat:
curios. eu am auzit ca de fapt in marea majoritate a cazurilor sunt de fapt userii! .
:lol:

Sus

MesajScris: 14 Noi 2012, 11:17 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Citat:
Man io sunt patit cu Asus, nu am sa iau vreodata ceva de la ei. Prefer sa dau un $ in plus si sa am un MacBook Pro la laptop si la tablete iPad/Galaxy sunt leaderi. Nu are sens sa ma complic.
Cat dai atat face. Prefer sa am un lucru de calitate si sa platesc mai mult pentru el, decat sa iau ceva ieftin si prost.
acuma, ca citesc si ma minunez, o sa il scot din preferinte, desi, daca-s proaste si n-au dat faliment pana acum.. e si asta o masura.
mac-ul n-am avut niciodata si nici nu am vreo dorinta, am un smartphone un galaxyII, care e orice in afara de telefon, dar l-am luat pentru camera pentru motor si pentru GS911, ca sper ca stii ce e aia..

Sus

MesajScris: 14 Noi 2012, 11:24 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Citat:
Citat:
Man io sunt patit cu Asus, nu am sa iau vreodata ceva de la ei. Prefer sa dau un $ in plus si sa am un MacBook Pro la laptop si la tablete iPad/Galaxy sunt leaderi. Nu are sens sa ma complic.
Cat dai atat face. Prefer sa am un lucru de calitate si sa platesc mai mult pentru el, decat sa iau ceva ieftin si prost.
acuma, ca citesc si ma minunez, o sa il scot din preferinte, desi, daca-s proaste si n-au dat faliment pana acum.. e si asta o masura.
mac-ul n-am avut niciodata si nici nu am vreo dorinta, am un smartphone un galaxyII, care e orice in afara de telefon, dar l-am luat pentru camera pentru motor si pentru GS911, ca sper ca stii ce e aia..
GS911 nu mi-am luat inca ca am mobra in garantie. Cand o sa iasa, probabil ca am sa cumpar unul.

Personal prefer sa lucrez pe Mac. Imi place mai mult decat windows. Toate programele care le folosesc merg si pe mac. In caz de urgente am o virtuala vmware cu un win7.

In legatura cu ASUS. Cred ca ultimele ultrabook sunt chiar okay. Dar sa iti zic o firma care suxxx bine bine: ACER.
Neplaceri am avut si cu o serie de laptopuri de la HP.

Sus

MesajScris: 14 Noi 2012, 11:44 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Citat:
Personal prefer sa lucrez pe Mac. Imi place mai mult decat windows. Toate programele care le folosesc merg si pe mac. In caz de urgente am o virtuala vmware cu un win7.

In legatura cu ASUS. Cred ca ultimele ultrabook sunt chiar okay. Dar sa iti zic o firma care suxxx bine bine: ACER.
Neplaceri am avut si cu o serie de laptopuri de la HP.
asta e si motivul pentru care refuz MAC. n-am lucrat niciodata pe el si ar trebui sa il invat. prea mult. stick to wot works, and thats it
apropo, mizeria asta a mea se alimenteaza si la bricheta de la motor:

Imagine

Sus

MesajScris: 14 Noi 2012, 13:18 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Citat:
de fapt in marea majoritate a cazurilor sunt de fapt userii
E cunoscuta treaba, sunt erori PEBKAC sau ID-10-T.
Citat:
laptopurile DELL si TOSHIBA merg de ani de zile....
... mmm, aici as avea si eu ceva de spus :)

Sus

MesajScris: 08 Ian 2013, 09:44 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Adobe a făcut disponibil gratuit publicului software mai vechi (3 gen, 32 bit only) care poate fi luat (cu SN cu tot) de pe pagina lor și instalat pe OS mai vechi (XP 32 bit).
http://www.adobe.com/downloads/cs2_downloads/index.html
Enjoy!
LE WIN and MAC!

Sus

Subiectul mesajului: 3D Gaming
MesajScris: 09 Ian 2013, 02:36 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Dacă sunteți pasionați de jocurile pe PC și vă gândiți la vizualizare în 3D nu ar fi rău sî citiți cum m-am organizat:
Citat:
I have the WoW fever and have been bashing my way through Eastern Kingdoms, Kalimdor and Northrend to finally reach Pandaria, with my little goblin toon.
The game is very dangerous as it can suck up all your spare time (and more!) and I have heard of families split because of it. But I also know a family where ALL dive in the virtual world and have a great family time together! I invested a few bobs in a gaming (9 button) mouse, a gaming main keyboard and a left hand gaming keyboard (claw) – the game can be played quite fine with a standard mouse and keyboard if you have nimble fingers…
Anyway I did read that Wow supports 3D image and display so I did some research on the fact.
The “support” requires a number of elements: hardware (videocard and display) and software (game and drivers/renderers).
My rig has an NVidia MSI card (http://au.msi.com/product/vga/N560GTX-T ... II-OC.html) and a reasonable powerful quad core processor with 16 GB RAM, running W7. I have a 24” Dell display and wanted to upgrade/upsize (yeah, a bit crazy, I know).
My greatest disappointment was to find out that most 27” monitors are not compatible with the NVidia version of 3D – only ATI, which ruled out the entry level $300 odd units like AOC e2752Phz…
NVidia has a list of supported display units here: http://www.nvidia.com/object/3d-vision-displays.html However I have discovered that NVidia also supports (on some video cards) 3D TVs via HDMI with an additional (purchasable) piece of software called 3DTV Play http://www.nvidia.com/object/3dtv-play-overview.html As my graphic card was on the list of supported hardware I had a look at the supported TVs as well. I wanted a display to put on my desk so the only candidates for me were the 32” units. As the 3D NVidia monitors are around $600 I looked at the availability and prices of the compatible units, which rapidly narrowed it down to one: Sony KDL-32HX750. I checked the prices using the usual shopbot/getprice/staticice tools and the price came around $650. Nice! I visited my highly negotiable GoodGuys local shop on the Boxing Day and scored the last unit from the shelf for $580. But wait!! There is more (or less!).. Against all the logic IT DOES NOT come with the active glasses! And the (really nice titanium frame ultra-light) pair I wanted was adding another $180 to the price! I did bite the bullet and handed over another (intensely negotiated) $150 and went home to set it up.
I used the miniHDMI to HDMI (angle changer) adapter that came with the card (the position of the connector would have made it impossible to use any other) and a plain HDMI cable. The display went to against the wall on my desk, far enough so I can catch the whole screen in my field of view. Downloaded the eval version of 3DTV Play and installed it along with the latest card drivers. All detected well and went amazingly smooth and in no time I was checking some of my 3D holiday pictures taken with my Panasonic 3D capable snapshot, quite nice… However with the WoW (and other games) did not quite go as expected. The Sony TV is supposed to support 200Hz (and has a 400Hz Cine engine).
I was expecting to see 1920×1080@60hz without an issue. Fail…
So far I could not determine if is the card or the game but I could not set it at 1920×1080@60Hz in the game (games permits it but does not apply), only 1920×1080@50hz worked. The TV displayed an overlay warning that only 1920×1080@24hz and 720×576@60 are 3D compatible. Oh, and btw, don’t forget to enable 3D using the software switch coming with 3DTV Play AND the 3D button on the remote! I tried these resolutions and it works indeed. But because of the alternate field the effect is very bewildering at 24Hz when the character is in motion… One eye sees the ton in one places, the other in a slightly different as it moved while frames alternate. Brain strains to integrate that in a consistent picture. At 720 it works very well and the depth perception and smooth move is awesome.
The glasses are outstanding and they fit exceptionally well over my normal vision correction glasses. The charging mico USB port is discreet and 10 minutes charge insures a few hours of use. Please stand by for more feedback on: – TV functionality – 3D media play – 3D Blu-ray play – other games in 3D (if I manage to push the WoW addiction for a while) – other (cheap) compatible glasses.
NOTE: for those that do not know WoW=World of Warcraft http://us.battle.net/wow/en/

Sus

MesajScris: 11 Sep 2014, 13:48 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Orange Connect in Bucuresti, zona 1 Mai:
http://www.speedtest.net/my-result/3752304272
Asta e netul ultra rapid cu care se lauda Ro? :?

Sus

MesajScris: 24 Noi 2014, 10:02 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

ca fapt divers on topic, incepind de saptamina trecuta emigrare.info e un pic mai verde si la propriu: serverul ARM pe care navigati acum incape in palma si consuma aprox 3W... :mrgreen:

Imagine

Sus

MesajScris: 24 Noi 2014, 12:43 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Cool!

Sus

MesajScris: 26 Noi 2014, 01:26 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

Foarte frumos Gandalf. Vad ca-i Apache, cum ruleaza PHP? Modul, fastcgi, FPM? Sunt curios de un benchmark cu nginx+PHP, cu si fara opcode caching :)

Sus

MesajScris: 26 Noi 2014, 19:42 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

apache cu php modul + zend opcache... ab zice cam 500 req/s pentru pagini php simple, sau 18req/s in forum... not much, dar ok pentru puterea unui smartphone mediu de acum 3-4 ani... :)

Sus

MesajScris: 27 Mar 2017, 23:59 
Neconectat
Membru Senior
Membru Senior

https://www.youtube.com/watch?v=RbIivGvflkk

Asta da tehnologie!

Sus

Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 121 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior 15 6 7 8 9 Următorul

Ora este UTC+02:00 UTC+2